Eşim ve kızımla Diyarbakır'ı Gezdik
23
●910
- 19-08-2020, 09:09:28Aslında çok güzel yerler ancak yıllardır terör belası yüzünden insanları itiyor kendinden. Şu terör olayları olmasaydı güneydoğu Anadolu da Antalya kadar meşhur olabilirdi. Çok şükür azaldı bayağı. İnşallah gidip görmek nasip olur bana da gerçekten gidip kahvaltıda ciğer yemek istiyorum
- 19-08-2020, 09:15:02Kahvaltıyı on gözlü köprü de yapmalısınız, orada fiyatlar daha uygun Hasan paşa hanında tavsiye etmiyorum pek, çıkın gelin inşallah beğeneceksinizdir doğuyu bu arada olaylar artık eskisi gibi değil çatışma bölgesindeki yıkık evler yıkılıp yerine yenileri yapıldı videoda o kesitte var.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2020, 09:25:20Merhaba, gezdiğiniz yerler çok güzel ama eksikler var gitmişken dört ayaklı minare,ulu cami, fis kaya, hevsel bahçeleri daha bir sürü güzellik var ki gittiğiniz sadece dağkapı bölgesi olurda bir gün yolunuz tekrar düşerse tam anlamıyla diyarbakır ı gezdirmek isterim

edit: ciğer sokak arasında yenir net
Bir daha ki ziyaretinizde sizi ailemin evinde misafir etmek isterim hocam