• 19-08-2020, 08:59:35
    #1
    edit
  • 19-08-2020, 09:01:14
    #2
    Askerlik yaptığım yer çok misafir canlısı insanlar çok yardımcı olan oldu.
    • Slash
    • Nums
    • FikirDanismani
    Slash, Nums, FikirDanismani ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2020, 09:04:39
    #3
    Amed güzel şehirdir 🤞 Herkesi bekleriz 🌹
  • 19-08-2020, 09:08:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Doğu insanlari her daim farklidir nasip olursa birde erzincani gormenizi anadoluyu gezmenizi tavsiye ederim
  • 19-08-2020, 09:09:28
    #5
    Aslında çok güzel yerler ancak yıllardır terör belası yüzünden insanları itiyor kendinden. Şu terör olayları olmasaydı güneydoğu Anadolu da Antalya kadar meşhur olabilirdi. Çok şükür azaldı bayağı. İnşallah gidip görmek nasip olur bana da gerçekten gidip kahvaltıda ciğer yemek istiyorum
  • 19-08-2020, 09:15:02
    #6
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında çok güzel yerler ancak yıllardır terör belası yüzünden insanları itiyor kendinden. Şu terör olayları olmasaydı güneydoğu Anadolu da Antalya kadar meşhur olabilirdi. Çok şükür azaldı bayağı. İnşallah gidip görmek nasip olur bana da gerçekten gidip kahvaltıda ciğer yemek istiyorum
    Kahvaltıyı on gözlü köprü de yapmalısınız, orada fiyatlar daha uygun Hasan paşa hanında tavsiye etmiyorum pek, çıkın gelin inşallah beğeneceksinizdir doğuyu bu arada olaylar artık eskisi gibi değil çatışma bölgesindeki yıkık evler yıkılıp yerine yenileri yapıldı videoda o kesitte var.
  • 19-08-2020, 09:17:50
    #7
    Diyarbakır güzel şehirdir.Ailem yaklaşık 10 yıldır Diyarbakır'da ikamet ediyor gitmeye de pek niyetleri yok Bir daha ki ziyaretinizde sizi ailemin evinde misafir etmek isterim hocam
  • 19-08-2020, 09:21:39
    #8
    allah bağışlasın nice mutlu beraber yıllar diliyorum
  • 19-08-2020, 09:25:20
    #9
    Merhaba, gezdiğiniz yerler çok güzel ama eksikler var gitmişken dört ayaklı minare,ulu cami, fis kaya, hevsel bahçeleri daha bir sürü güzellik var ki gittiğiniz sadece dağkapı bölgesi olurda bir gün yolunuz tekrar düşerse tam anlamıyla diyarbakır ı gezdirmek isterim
    edit: ciğer sokak arasında yenir net