Aslında çok güzel yerler ancak yıllardır terör belası yüzünden insanları itiyor kendinden. Şu terör olayları olmasaydı güneydoğu Anadolu da Antalya kadar meşhur olabilirdi. Çok şükür azaldı bayağı. İnşallah gidip görmek nasip olur bana da gerçekten gidip kahvaltıda ciğer yemek istiyorum