Merhaba, gezdiğiniz yerler çok güzel ama eksikler var gitmişken dört ayaklı minare,ulu cami, fis kaya, hevsel bahçeleri daha bir sürü güzellik var ki gittiğiniz sadece dağkapı bölgesi olurda bir gün yolunuz tekrar düşerse tam anlamıyla diyarbakır ı gezdirmek isterim

edit: ciğer sokak arasında yenir net