Diyarbakır güzel şehirdir.Ailem yaklaşık 10 yıldır Diyarbakır'da ikamet ediyor gitmeye de pek niyetleri yok Bir daha ki ziyaretinizde sizi ailemin evinde misafir etmek isterim hocam