Konu
Eşim ve kızımla Diyarbakır'ı Gezdik
19-08-2020, 09:17:50
#7
onurbesen
Diyarbakır güzel şehirdir.Ailem yaklaşık 10 yıldır Diyarbakır'da ikamet ediyor gitmeye de pek niyetleri yok
Bir daha ki ziyaretinizde sizi ailemin evinde misafir etmek isterim hocam