Bildiğiniz korona belirtileri geçmiş olsun.
Özel hastaneye gitmeniz daha iyi maalesef devlet hastaneleri çok eksik kalıyor test ve tani için.
Tat Alamıyorum?
25
●638
- 13-08-2020, 12:56:52Üyeliği durdurulduateş olarak düzelttim hocam pardonmsergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2020, 12:57:28Aynen doktor korona yayılsın diye önlem almamış zehir gibisinizelyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2020, 12:57:42Üyeliği durduruldusağolun hocamBerkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2020, 13:01:38Sizce de böyle değil mi? Benzer belirtileri taşırken her ihtimale karşı ve insanları korumak amaçlı test alıp. Kendini izole etmesi konusunda uyarması gerekmez miydi. Benim kardeşim buzlu su içti. Boğazları şişti ve öksürük oldu. Hastaneye gittik hemen test yapıldı. Sonuçlar çıkana kadar evde kaldı. Bizde belirti olmamasına rağmen işe gitmedik her ihtimale karşı 2 gün. Amacımız kimsenin vebaline girmemek. 2 hafta önce 35 yaşında arkadaşım bu yüzden bir anda vefat etti. Ardında kocası ve minik oğlu kaldıStores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2020, 13:03:42Üyeliği durduruldu24 saat sonra ateşiniz devam ediyorsa hastaneye gidinParsMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan ateşim var mı bilmiyorum hocam, hafif baş ağrısı, halsizlik, tat alamama - 13-08-2020, 13:13:24Yaşadığım şehirde bir kadın cenazeye katılıyor ertesi gün böyle belirtiler doktora gidiyor aynı şekilde yollanıyor bir hafta sonra belirtiler artınca hastaneye gidiyor test yapılıyor pozitif çıkıyor. Onlarla birlikte arkadaşımın anneside cenazedeymiş oda pozitif kaç kişiye bulaştırdılar bu bir haftalık hastahanenin ihmaliyle bilinmiyor. Size önerim dikkatli bir şekilde hastahaneye gidin hocam