Yaşadığım şehirde bir kadın cenazeye katılıyor ertesi gün böyle belirtiler doktora gidiyor aynı şekilde yollanıyor bir hafta sonra belirtiler artınca hastaneye gidiyor test yapılıyor pozitif çıkıyor. Onlarla birlikte arkadaşımın anneside cenazedeymiş oda pozitif kaç kişiye bulaştırdılar bu bir haftalık hastahanenin ihmaliyle bilinmiyor. Size önerim dikkatli bir şekilde hastahaneye gidin hocam