Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen doktor korona yayılsın diye önlem almamış zehir gibisiniz
Sizce de böyle değil mi? Benzer belirtileri taşırken her ihtimale karşı ve insanları korumak amaçlı test alıp. Kendini izole etmesi konusunda uyarması gerekmez miydi. Benim kardeşim buzlu su içti. Boğazları şişti ve öksürük oldu. Hastaneye gittik hemen test yapıldı. Sonuçlar çıkana kadar evde kaldı. Bizde belirti olmamasına rağmen işe gitmedik her ihtimale karşı 2 gün. Amacımız kimsenin vebaline girmemek. 2 hafta önce 35 yaşında arkadaşım bu yüzden bir anda vefat etti. Ardında kocası ve minik oğlu kaldı