Konu
Tat Alamıyorum?
13-08-2020, 12:56:52
#11
celebiselli
Üyeliği durduruldu
msergek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tansiyon 40 mi? Yanlışın olmasın. Ben şimdiye dek 27 yi gördüm onda da felç geçirdim.
Belirtilerin normal değil tejrar gitmen daha iyi okur mümkünse başka hastaneye
ateş olarak düzelttim hocam pardon