• 12-08-2020, 01:26:13
    #1
    Üyeliği durduruldu

    https://www.youtube.com/watch?v=j2xr...ature=youtu.be

    bu videoyu editledim. Umarım gereken yerlere ulaşır.
  • 12-08-2020, 01:27:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mka.
  • 12-08-2020, 01:28:27
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ya bu soysuzları tek tek bulup güzel bir dayak atmak lazım şöyle geçseler bi kaç tane elime neler yaparımda eskişehirde bulamadık o kadar yürekli aslanlar
  • 12-08-2020, 01:28:47
    #4
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Şimdiden tüm konuya gelecek arkadaşları uyarmış olalım. Gereksiz biçimde siyasete kayarak birbirimizin kalbini kırmamaya özen gösterelim.
  • 12-08-2020, 01:28:39
    #5
    Kötü insanların oranının %5 olması bile ne kadar moral bozucu değil mi.
    Bi insan nasıl ATATÜRK’ü sevmez.
  • 12-08-2020, 01:32:09
    #6
    waptayiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kötü insanların oranının %5 olması bile ne kadar moral bozucu değil mi.
    Bi insan nasıl ATATÜRK’ü sevmez.
    Zamanında düşman olan ülkeler bile bugün heykelini yapıp saygı duyuyor.... Yazık.
  • 12-08-2020, 01:35:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Türkler Atatürk'ü haketmedi diye bir söz var . Şuan o devirdeyiz iste
  • 12-08-2020, 01:36:03
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok saçma insanlarla bir arada yaşıyoruz..

    Aşırı özgüvenliler hiç bir yargı baskısı yok hiç bir korkuları yok Hiç bir şeyden çekinmiorlar. Fütürsuzca saldırıyorlar değer,kutsal,insanlık onuru gibi kavramları bile rahatlıkla ayaklar altına alıyorlar...
  • 12-08-2020, 01:37:37
    #9
    Şu twitter kapatılsa üzülmem, her hafta atatürk düşmanları hashtag açıyor. İşe yaradığı yok direk kapatsınlar zaten vergide vermicekmiş galiba bahane olur