Twitter'da #ataturkatamolamaz hashtagine karşılık
13
●488
- 12-08-2020, 01:28:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ya bu soysuzları tek tek bulup güzel bir dayak atmak lazım şöyle geçseler bi kaç tane elime neler yaparımda eskişehirde bulamadık o kadar yürekli aslanlar
- 12-08-2020, 01:28:47Şimdiden tüm konuya gelecek arkadaşları uyarmış olalım. Gereksiz biçimde siyasete kayarak birbirimizin kalbini kırmamaya özen gösterelim.
- 12-08-2020, 01:32:09Zamanında düşman olan ülkeler bile bugün heykelini yapıp saygı duyuyor.... Yazık.waptayiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2020, 01:36:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok saçma insanlarla bir arada yaşıyoruz..
Aşırı özgüvenliler hiç bir yargı baskısı yok hiç bir korkuları yok Hiç bir şeyden çekinmiorlar. Fütürsuzca saldırıyorlar değer,kutsal,insanlık onuru gibi kavramları bile rahatlıkla ayaklar altına alıyorlar...