waptayiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü insanların oranının %5 olması bile ne kadar moral bozucu değil mi.
Bi insan nasıl ATATÜRK’ü sevmez.
Zamanında düşman olan ülkeler bile bugün heykelini yapıp saygı duyuyor.... Yazık.