Konu
Twitter'da #ataturkatamolamaz hashtagine karşılık
12-08-2020, 01:32:09
#6
AlbaySIMSEK
waptayiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kötü insanların oranının %5 olması bile ne kadar moral bozucu değil mi.
Bi insan nasıl ATATÜRKü sevmez.
Zamanında düşman olan ülkeler bile bugün heykelini yapıp saygı duyuyor.... Yazık.