Çok saçma insanlarla bir arada yaşıyoruz..

Aşırı özgüvenliler hiç bir yargı baskısı yok hiç bir korkuları yok Hiç bir şeyden çekinmiorlar. Fütürsuzca saldırıyorlar değer,kutsal,insanlık onuru gibi kavramları bile rahatlıkla ayaklar altına alıyorlar...