• 11-08-2020, 18:13:11
    #1


    Herkese merhabalar dostlar 2 yıldır mezun olmama rağmen bu sene tercih yaptım.2 kere sınava girdiğimde Sayısal öğrencisiydim artık olmayacağının farkına vardım ve bu sene eşit ağırlık öğrencisi olarak sınava girdim ve 263 puan 493.000 sıralama yaptım.


    Bölüm olarak Yönetim Bilişim Sistemleri ve İç Mimarlık istiyorum.İstanbulda oturduğumdan özel üniversiteleri tercih etmek istedim.Düzce ve Bandırma On Yedi Eylül üniversitelerini yazmadım.Sizce bu puana ve sıralamaya göre nasıl tercih yapmışım ve hangi tercihin gelme olasılığı fazla ? (Bölümlerin sıralaması 498 binden başlıyor 570+ diye gidiyor)


    Yeditepeyi 2.sıralamaya yazmamım nedeni ingilizce olup 1 sene daha hazırlık okuyacsk olmamdır.
  • 11-08-2020, 18:14:45
    #2
    Hayırlısı olsun hocam
  • 11-08-2020, 18:15:39
    #3
    493k sıralamaya girip tercihi 498kdan başlatmayın bence, önlere 300kdan yerler yazın gelir mi gelir
  • 11-08-2020, 18:17:38
    #4
    350k ile 600k arasında tercih yapın. Muhtemelen geçen sene 510k olan bir yer gelir.
  • 11-08-2020, 18:17:56
    #5
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    493k sıralamaya girip tercihi 498kdan başlatmayın bence, önlere 300kdan yerler yazın gelir mi gelir
    Hocam çoğu devlet olduğu için devleti yazmak istemedim.
  • 11-08-2020, 18:19:03
    #6
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun hocam
    Teşekkür ederim hocam sağolun😊
  • 11-08-2020, 18:19:29
    #7
    GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    350k ile 600k arasında tercih yapın. Muhtemelen geçen sene 510k olan bir yer gelir.
    O zaman Medipol veya Yeditepe olur
  • 11-08-2020, 18:22:04
    #8
    Sıralamayı 100bin daha ilerisinden yazın hocam. Tercih yapmayacak çok kişi olacak. Ayrıca bende bu sene ikinci üniversite programıyla açıktan yönetim bilişim sistemleri bölümüne yazılacağım. Size de başarılar dilerim.
  • 11-08-2020, 18:31:15
    #9
    6 sene önce falan bir rivayete göre dershanedeki hocalar başarısız bir elemanın rastgele yazdığı ortalama taban 350puanlık bir müh bölümünü o zaman ki baraj olan 180 küsür ile kazandığını söylüyorlardı. Kontenjanı çok fazla değil diye kimse tercih etmemiş, eleman tabanı 350’den bir sene içinde 180’e çekmiş. Şans bence üstlere 3-5 tane yüksek yerler yaz.