6 sene önce falan bir rivayete göre dershanedeki hocalar başarısız bir elemanın rastgele yazdığı ortalama taban 350puanlık bir müh bölümünü o zaman ki baraj olan 180 küsür ile kazandığını söylüyorlardı. Kontenjanı çok fazla değil diye kimse tercih etmemiş, eleman tabanı 350den bir sene içinde 180e çekmiş. Şans bence üstlere 3-5 tane yüksek yerler yaz.