Herkese merhabalar dostlar 2 yıldır mezun olmama rağmen bu sene tercih yaptım.2 kere sınava girdiğimde Sayısal öğrencisiydim artık olmayacağının farkına vardım ve bu sene eşit ağırlık öğrencisi olarak sınava girdim ve 263 puan 493.000 sıralama yaptım.


Bölüm olarak Yönetim Bilişim Sistemleri ve İç Mimarlık istiyorum.İstanbulda oturduğumdan özel üniversiteleri tercih etmek istedim.Düzce ve Bandırma On Yedi Eylül üniversitelerini yazmadım.Sizce bu puana ve sıralamaya göre nasıl tercih yapmışım ve hangi tercihin gelme olasılığı fazla ? (Bölümlerin sıralaması 498 binden başlıyor 570+ diye gidiyor)


Yeditepeyi 2.sıralamaya yazmamım nedeni ingilizce olup 1 sene daha hazırlık okuyacsk olmamdır.