Arkadaşlar bu ara bir Laguna 2 almak niyetindeyim.. Şimdi dertli araba felan demeyin ne olur biliyorum ama bütçem dahilinde alınabilecek en güzel araba bu benim gözümde 4 tekerlekli teneke diğer alternatifler.. Ancak dikkatimi çeken bir şey oldu konuştuğum nerdeyse her Laguna'da eğer LPG var ise egzoz emisyon hatası veriyor. Laguna sahipleri bu uyarı ile birlikte yaşamayı öğrenmiş ama ben öyle bir karaktere sahip değilim maalesef
Açıkçası hiçbir araba LPG'ye göre üretilmediği ve sonradan takıldığı için ben Laguna araçlardaki bu kronik olarak kabul edilen sorunun bir açıklaması ve düzeltme yolu olduğunu düşünüyorum.. Ancak ne olduğunu şuan elbette bilmiyorum
Acaba aranızda Laguna sahibi ya da sorunun çözümünü bilen birileri var mıdır?