Hocam birçok araçta sildirselerde bir süre sonra geri geliyormuş anladığım kadarı ile kimse öyle derinlemesine araştırmamış gibi sineye çekip o uyarı ile yaşamışlar gibi
İyi de hocam bir dünya para verip aldığınız arabada arıza lambası yanınca kullanırken gözünüze takıldıkça keyif alamazsınız,huzursuz olursunuz onu da geçtim aldığınıza alacağınıza pişman olursunuz muhtemelen

Daha az kronik sorunlu başka marka & modellere göz atabilirsiniz