hocam fiyat performans arabası bizdede vardı tek sıkıntısı edc sanzıman şehir içinde ısınıyordu 40-50 geçmiyordu ama kendi kendine düzeldi. 2006 2007 dizel avensis de bakabilirsiniz.
egzoz için bende cok duydum dpf meselesini ama onu iptal edebiliyorlar diye biliyorum.
Avensislere de bakacağım hocam eywallah..
İyi de hocam bir dünya para verip aldığınız arabada arıza lambası yanınca kullanırken gözünüze takıldıkça keyif alamazsınız,huzursuz olursunuz onu da geçtim aldığınıza alacağınıza pişman olursunuz muhtemelen

Daha az kronik sorunlu başka marka & modellere göz atabilirsiniz
Hocam lpg yoksa zaten sorun yok.. Ancak sizin de dediğiniz gibi ben o arıza ışığı yanarken umursamadan kullanamam o kadar rahat değilim.. Ama Lagunacılar alışmışlar

Bir çözümü olmalı diye düşünüyorum..