• 07-08-2020, 21:37:15
    #10
    Çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim kardeşim.
    Bir de hala corona yok, corona aslında algı oyunu diyen bir kitle var.
    İnsan başına gelmedikçe olayın ciddiyetini anlamıyor.
  • 07-08-2020, 22:17:33
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok geçmiş olsun, Durum ile ilgili aileyi strese sokmamaya ve yaşadığınız endişeyi belirtmemeye çalışın. Hasta olsa dahi bilindiği üzere virüsler immun(bağışıklık) sistemine bağlı olarak gelişim gösterir veya azalma gösterir. Dolayısı ile virüsün tedavisi, İlaç kadar morel olarakta önemlidir.

    Tekrardan geçmiş olsun umarım babanız endişenizi giderecek sağlık durumuna geri döner.