Babam korona oldu ve Çok Uzaktalar. :/
10
●339
- 07-08-2020, 21:06:11Arkadaşlar merhaba babam kurban ertesi kendi arabası ile erzuruma köyüne gitti halam erzurumda yaşıyor oda köydeymiş bunların geldiği gün halam gitmiş merkeze 1-2 gün sonra halam hastaneye kaldırılıyor ve korona testi pozitif çıkıyor daha sonra köydeki evde babamda dahil tüm aile babanemler felan hastalar şuanda hastaneyede gitmiyorlar. korona olduğundan %90 şüpheliyim ve babam gırtlağı alındı daha önce boğazında delikle yaşıyor şuan ne yapacağımı bilemedim 1200 km öteden dondum kaldım.
- 07-08-2020, 21:11:27Adresi biliyorsanız arayın ambulansı anlatın durumu hocam alsınlar babanızı kendisi gitmek istemiyorsa Allah korusun birşey olabilir
- 07-08-2020, 21:12:42Tam ben diyecektim hocam.GrafiGaraj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2020, 21:13:29Hocam bir hat vardı onu arayıp bir görüşsünler zaten herkesi direk hastahaneye çağırmıyorlar semptomları söyler durumunu anlatır en azından bir dikkat etsinler diğer insanlarla temas kurulmasın. En kötü evi tecrite alır polis en azından alışveriş vb işler için çıkmasınlar
- 07-08-2020, 21:26:47184'ü arıyorum köyü ihbar edicem ama düşmüyor 20dkdır sağlık sistemi çökmüşGrafiGaraj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle