Konu
Babam korona oldu ve Çok Uzaktalar. :/
07-08-2020, 21:37:15
#10
digiklan
Çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim kardeşim.
Bir de hala corona yok, corona aslında algı oyunu diyen bir kitle var.
İnsan başına gelmedikçe olayın ciddiyetini anlamıyor.