• 06-08-2020, 19:14:27
    #1
    Merhaba;

    Bundan 2 hafta önce filen gram altın 420 TL idi biraz bekleyeyim dedim 440 oldu az daha derken 470 oldu sizce düşer mi yoksa alınmalı mı ? uzun vadede düşünüyorum
  • 06-08-2020, 19:16:36
    #2
    uzun vadede düşünmek altın için mantıklı hocam. tabi bu sorunun cevabına kimse net bir yanıt veremez. şuan değişik bişeyler deniyor 2020 yine galiba
  • 06-08-2020, 19:16:46
    #3
    başka yerde gördüm hoşuma gitti. ilk 20 saniye


    https://www.youtube.com/watch?v=chKm...ture=emb_title


    sene 2005 falan sanırım o dönem. cumhuriyet altını 156 liraymış. şu an 3324 tl
  • 06-08-2020, 19:17:22
    #4
    Takip
  • 06-08-2020, 19:18:44
    #5
    Uzun vadede düşeceğini öngörüyorum.
    Şuan ki artışın sebebi : İnsanlar paralarını harcayamıyorlar ve elinde tutuyorlar. Buda piyasada para azlığı yapıyor ve devletlerde merkez bankasında para basıyor tabi ki altın karşılığı yapıyor bunu, insanlar paraları değer kaybetmesin diye Altın ve Dolar gibi güvenilebilecek birimlere kaydırıyor elinde kalan paraları ancak bu durum bitince yani COVİD süreci bitince Altının ateşinin söneceğini öngörüyorum bu kişisel düşüncem ve tahminim tabi ki...

    Piyasadan altınlar çekildi çünkü herkes satın aldı merkez bankaları parayı basmak için rezervleri eritti Ancak piyasa düzelince düşecektir.
  • 06-08-2020, 19:18:47
    #6
    Bir arkadaş sene sonuna kadar 600₺ olacak dedi gram altın ama bakalım hayırlısı hocam. Kimse bir şey diyemez sanırım bu konuda.
  • 06-08-2020, 19:19:10
    #7
    Hocam kışa doğru 500 geçer ama öncesinde biraz düşüş bekliyorum. Bende almayı düşünüyorum hakkımızda hayırlısı
  • 06-08-2020, 19:19:17
    #8
    269 dan almadım şuan 470 oldu bu yükselişi gün gün takip ettim düşmesini bekledikçe yükseldi ama hala korkuyor insan
  • 06-08-2020, 19:20:40
    #9
    an itibari ile 837 lira çeyrek altın, 35.000 lira param vardı 1 senedir korkudan yatırım yapmadım. sen düşün aradaki zararımı