Uzun vadede düşeceğini öngörüyorum.
Şuan ki artışın sebebi : İnsanlar paralarını harcayamıyorlar ve elinde tutuyorlar. Buda piyasada para azlığı yapıyor ve devletlerde merkez bankasında para basıyor tabi ki altın karşılığı yapıyor bunu, insanlar paraları değer kaybetmesin diye Altın ve Dolar gibi güvenilebilecek birimlere kaydırıyor elinde kalan paraları ancak bu durum bitince yani COVİD süreci bitince Altının ateşinin söneceğini öngörüyorum bu kişisel düşüncem ve tahminim tabi ki...
Piyasadan altınlar çekildi çünkü herkes satın aldı merkez bankaları parayı basmak için rezervleri eritti Ancak piyasa düzelince düşecektir.