Sizce Altın Alınmalı Mı ? Beklemeli Mi? - Sayfa 3 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Sizce Altın Alınmalı Mı ? Beklemeli Mi?
19
●
354
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Altın Alınmalı Mı ? Beklemeli Mi?
1
2
3
06-08-2020, 19:42:10
#19
sizdeyiz
Uzman bir arkadaşım grafik çalışmasında önce 660 sonra 680 deneyecek dedi bundan 2 ay önce gidiyor o seviyelere tabi ki ben ne yaptım altın almadım. Hala almıyorum
) yatırım tavsiyesi değildir.
06-08-2020, 20:20:04
#20
scrol
Ben altın konusunda şöyle yapıyorum. Aylık kenara atacağım bir para belirliyorum. Onu her ay gram altın karşılığı olarak koyuyorum.
1
2
3
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler