Cabrio arabadan anlayan biri yardımcı olabilir mi?
10
●147
- 02-08-2020, 18:15:31Peogeot 207 cabrio araba aldım 5 6 ay önce tavanı canı isteyince açılıp kapanıyor canı istemeyince ekranda arızalı yazısı beliriyor yani sürekli bir uğraş içine gitmem gerekiyor açılırken kolay açılıyor ama kapanırken motor sanki zorlanıyor gibi sizce problem nerede olabilir?
- 02-08-2020, 18:20:16Bildiğim kadarı ile açılıp kapanan tavan için bir yağ konulan yer var orayı yağlayınca düzeliyor. Arkadaşın başına gelmişti çok basit şekilde yaptı.Tundzhay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2020, 18:21:15Yanıtınız için çok teşekkür ederim onda da arızalı yazısı mı veriyordu?adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2020, 18:23:41Çok sağolun denicem yurt dışında olduğum için teknik destek alabileceğim kimsem yokadnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2020, 18:24:43Arkadaşın arabada 307 cabrio idi. Sanırım o arıza lambasıda aynı yağ lambası gibi eksilince yanan bir lambaTundzhay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2020, 18:40:56Sarı üçgen ünlem yanıyor bu problemi verdiğindeadnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle