Tundzhay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok sağolun denicem yurt dışında olduğum için teknik destek alabileceğim kimsem yok
Arkadaşın arabada 307 cabrio idi. Sanırım o arıza lambasıda aynı yağ lambası gibi eksilince yanan bir lamba