Peogeot 207 cabrio araba aldım 5 6 ay önce tavanı canı isteyince açılıp kapanıyor canı istemeyince ekranda arızalı yazısı beliriyor yani sürekli bir uğraş içine gitmem gerekiyor açılırken kolay açılıyor ama kapanırken motor sanki zorlanıyor gibi sizce problem nerede olabilir?