• 02-08-2020, 01:25:38
    #10
    Eskilerin yuzundeki gulumsemeyi buradan gorebiliyorum
  • 02-08-2020, 01:27:24
    #11
    Sebastian Fare imlecinize çarparsa böyle bir yazı kutusu çıkar. Eğer sebastian nerede derseniz sol alttan çıkar ve yukarıya doğru hareket eden siyah pixeldir.
  • 02-08-2020, 01:27:30
    #12
    Sebastiyan çıktıkdan sonra bi uyarı daha versin, sakın foruma konu açma seni linç ederler! Ben kimim merak ediyorsan tıkla..

    Şeklinde..
  • 02-08-2020, 01:28:54
    #13
    ben de şaşırmıştım baya. Kalpler falan çıkınca dedim admin bey teşekkür ederim D
  • 02-08-2020, 01:29:07
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...yan-nedir.html
  • 02-08-2020, 01:29:09
    #15
    Qui non proficit, deficit
    Öneri: ​Sebastiyan mobilde de çıksın @EftalBulut;
  • 02-08-2020, 01:29:36
    #16
    Yıllardır aralıksız açılan konu
  • 02-08-2020, 01:31:03
    #17
    Demek onunla tanıştın
  • 02-08-2020, 01:31:14
    #18
    r10'a hoşgeldin diyeceğim de. 3 aylıksın