Konu
şaka mı bu ? nerden geldiği belirsiz bir bildirim :eek:
02-08-2020, 01:29:07
#14
desweep
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
https://www.r10.net/r10-sik-sorulan-...yan-nedir.html