• 02-08-2020, 01:23:30
    #1
    Biraz önce, bir konuyu inceliyordum ancak aniden karşıma aşağıdaki resimdeki gibi bir uyarı ekranı geldi, kalpler falan çıktı neleor oluyor dedim kendi kendime hala şoktayım forum yöneticileri yanlışlıkla mı gönderdi acaba?
  • 02-08-2020, 01:24:06
    #2
    3 aydır ilk defa karşılaşıyorsanız ilginç ) hoş geldiniz
  • 02-08-2020, 01:24:35
    #4
    Banada çıkmıştı umursamadan kapattım bakalım neymiş
  • 02-08-2020, 01:24:40
    #5
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Sen yenisin galiba.
  • 02-08-2020, 01:24:51
    #6
  • 02-08-2020, 01:25:32
    #7
    Sebastian o
  • 02-08-2020, 01:25:38
    #8
    Sebastian
  • 02-08-2020, 01:25:30
    #9
    Qui non proficit, deficit