• 01-08-2020, 18:42:55
    #1
    Herkese iyi bayramlar
    Duyduklarıma göre pandemi 1.faz dan ödeme alanlar 2. kez daha ödeme alabiliyorlarmış.Forumda hiç alan oldumu.Alanlar varsa para İBAN numarasına mı yatıyor.Yoksa ptt den ad soyada mı?
  • 01-08-2020, 18:47:08
    #2
    Tanıdığım bir kadın var defalarca aldı. Olay biraz işi bilmekten geçiyor, kendisi bayaa bir uğraştı, arefe günü biz bize yeterizden 1k daha aldı .
    Ben hiç almadım o yüzden süreci bilmiyorum
  • 01-08-2020, 18:50:14
    #3
    Tüm dönem boyunca sadece 5 maske aldık devletten başka hayrını görmedik. Oda anneme mesaj gelmiş öyke aldı yoksa ptt maske başvurmuştuk o bile gelmesi.

    Allah zeval vermesin...
  • 01-08-2020, 18:57:02
    #4
    Valla bende sadece 5 maske aldım, eşime maskede gelmedi. Ben mi bahtsızım çözemedim valla
  • 01-08-2020, 19:28:54
    #5
    Uygulamanın verdiği kodla bir defa 5 maske alabildim bende o kadar. Başka da hayrı dokunmadı. Millet nasıl alıyor defalarca bilmiyorum maskedir, pandemi yardımıdır filan. Helal olsun.