Herkese iyi bayramlar
Duyduklarıma göre pandemi 1.faz dan ödeme alanlar 2. kez daha ödeme alabiliyorlarmış.Forumda hiç alan oldumu.Alanlar varsa para İBAN numarasına mı yatıyor.Yoksa ptt den ad soyada mı?
Pandemi 2.inci ödeme alanlar konuya
4
●215
- 01-08-2020, 18:42:55
- 01-08-2020, 18:47:08Tanıdığım bir kadın var defalarca aldı. Olay biraz işi bilmekten geçiyor, kendisi bayaa bir uğraştı, arefe günü biz bize yeterizden 1k daha aldı
.
Ben hiç almadım o yüzden süreci bilmiyorum - 01-08-2020, 18:57:02Valla bende sadece 5 maske aldım, eşime maskede gelmedi. Ben mi bahtsızım çözemedim valla
.