Konu
Pandemi 2.inci ödeme alanlar konuya
01-08-2020, 18:50:14
#3
cRueL
Tüm dönem boyunca sadece 5 maske aldık devletten başka hayrını görmedik. Oda anneme mesaj gelmiş öyke aldı yoksa ptt maske başvurmuştuk o bile gelmesi.
Allah zeval vermesin...