Konu
Pandemi 2.inci ödeme alanlar konuya
01-08-2020, 18:42:55
#1
Bady_Guard
Herkese iyi bayramlar
Duyduklarıma göre pandemi 1.faz dan ödeme alanlar 2. kez daha ödeme alabiliyorlarmış.Forumda hiç alan oldumu.Alanlar varsa para İBAN numarasına mı yatıyor.Yoksa ptt den ad soyada mı?