Herkese iyi bayramlar
Duyduklarıma göre pandemi 1.faz dan ödeme alanlar 2. kez daha ödeme alabiliyorlarmış.Forumda hiç alan oldumu.Alanlar varsa para İBAN numarasına mı yatıyor.Yoksa ptt den ad soyada mı?