Kumarhanede Baskın Yedik
34
●1.373
- 30-07-2020, 21:32:03hocam şu şekilde işlem başlatılmamış normaldir ama burda sen konuyu anlatmışsın birisi bir kaç değişiklik yapıp bu konuya ortak olmuşsun gibi gösterebilir hocamElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 21:33:49Yok hocam o konuda tereddütüm yok zaten elimde mesajlar var legal bir iş için oturup yemek yeriz konuşuruz tarzında konuştuk.Sonrasında bu olaylar başımıza geldi oradaki adamlarda dediler zaten bu çocukların bir suçu yok çay içiyorlardı sadece bende polise anlattım anladılar sorun yaşamadık.SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 21:36:18Yazdıklarına dikkat et dostum. "konuda kumar oynarken baskın yedik vs. tarzı birşey yazmama rağmen" yazmışsın, yani yazdığını bir daha kanıtlamış oldun. İlaveten, IQ seviyemin senden yüksek olduğunu kanıtlayabilirim. Ha bir de ilaveten, yazılarınekran kaydı mevcut.ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 21:37:45İftira atmayın nerede yazdım ben kumar oynarken baskın yedik diye atın ekran görüntüsünüresulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 21:40:10Burada bir iftiracı var ise o da sensin. Sabrettim ama iftiracı demekle büyük hata yaptın. CIMER üzerinden en kısa sürede şikayet etmeyi düşünüyorum.ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 30-07-2020, 21:41:19Yazmamama rağmen yazacakken bir "ma" yı eksik yazmışım.Cimer'e lütfen şikayet edin Forumda konunun ilk hali vardır.Zaten bu konuda herhangi bir işlem olmayacağına eminimresulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2020, 21:42:19


