ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazmamama rağmen yazacakken bir "ma" yı eksik yazmışım.Cimer'e lütfen şikayet edin Forumda konunun ilk hali vardır.Zaten bu konuda herhangi bir işlem olmayacağına eminim

İlk hali bende de var merak etme.