resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada bir iftiracı var ise o da sensin. Sabrettim ama iftiracı demekle büyük hata yaptın. CIMER üzerinden en kısa sürede şikayet etmeyi düşünüyorum.
Yazmamama rağmen yazacakken bir "ma" yı eksik yazmışım.Cimer'e lütfen şikayet edin Forumda konunun ilk hali vardır.Zaten bu konuda herhangi bir işlem olmayacağına eminim