ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İftira atmayın nerede yazdım ben kumar oynarken baskın yedik diye atın ekran görüntüsünü
Burada bir iftiracı var ise o da sensin. Sabrettim ama iftiracı demekle büyük hata yaptın. CIMER üzerinden en kısa sürede şikayet etmeyi düşünüyorum.