• 30-07-2020, 16:10:18
    #19
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Hocam ayak üstü diye bir deyim vardır; tam olarak öyle durum.


    Bu arada Vietnam yazan ürününüzdeki resimlere de baktım, kulaklıktan başka bir şey yok.
  • 30-07-2020, 16:10:24
    #20
    ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu ne hocam şimdi . siz n11 e kulaklık satıyorsunuz ve örnek olarak telefonlu tasarımlar koydunuz bu arkadaşda beraber sandı doğrumu anladım
    görselde gördünüz hocam kulaklığın kendi resmini dahi attım. Ödediği tutar 4.5 TL + 8.90 TL kargo karşılığında telefon bekliyor
  • 30-07-2020, 16:11:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görselde gördünüz hocam kulaklığın kendi resmini dahi attım. Ödediği tutar 4.5 TL + 8.90 TL kargo karşılığında telefon bekliyor
    hocam bunun kulağına bi asılcan 45 gun çınlıcak
  • 30-07-2020, 16:12:40
    #22
    Allah dan bikini felan satin almamiş yoksa kadini niye gondermediniz derdi 😅😂
  • 30-07-2020, 16:13:34
    #23
    Dava açsa da ters tepse
  • 30-07-2020, 16:14:29
    #24
    YGZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kulaklık satın alıp telefon gelmedi mi diyor ?
    Ne desem bilemedim. Nasıl insanlar bunlar ya.

    Keşke burda nasıl insanlar olduğunu dile getirmek serbest olsa
  • 30-07-2020, 16:15:38
    #25
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke burda nasıl insanlar olduğunu dile getirmek serbest olsa
    Keşke hocam keşke
  • 30-07-2020, 16:16:13
    #26
    Bence sizi şikayet etsin hatta mahkemeye versin bunda çok ciddiyim. Sizde haksız şikayetten ve manevi olarak zarar gördüğünüze dair karşı tazminat davası açın aklı başına gelsin.

    Öyle şikayet ederim aradan çıkarım demek artık kolay değil eskisi gibi,
  • 30-07-2020, 16:17:53
    #27
    ART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sizi şikayet etsin hatta mahkemeye versin bunda çok ciddiyim. Sizde haksız şikayetten ve manevi olarak zarar gördüğünüze dair karşı tazminat davası açın aklı başına gelsin.

    Öyle şikayet ederim aradan çıkarım demek artık kolay değil eskisi gibi,
    o değilde şimdi gider n11 den 1 yıldız verip salak saçma yorum atar ekmeğimizle oynar + mağaza puanı düşer bunu da bu kafada ki adam kesin yapar. Telefon açtım suratıma kapattı.