Allah Herkese Müşterinin Hayırlısını Nasip Etsin - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Allah Herkese Müşterinin Hayırlısını Nasip Etsin
45
●
1.775
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Allah Herkese Müşterinin Hayırlısını Nasip Etsin
1
2
3
4
5
6
30-07-2020, 16:08:30
#10
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Hadi resimleri görünce telefon dahil sandı tamamda, kulaklık fiyatına telefon+kulaklık beklemesine ne demeli?
30-07-2020, 16:08:57
#11
kasirga098
Dostum Allah kolaylık versin ne diyim
30-07-2020, 16:09:18
#12
WebFinity
⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
ahahaha
30-07-2020, 16:09:22
#13
Takedown
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hahah ya abi süper ya ...
30-07-2020, 16:09:28
#14
Suarez
emreyavsan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaş telefon ile beraber kulaklık aldığını sanıyor
Bayram öncesi kafalar bomba
30-07-2020, 16:09:37
#15
BillCipher
Üyeliği durduruldu
konuşmanın devamını atın hocam merak ettik
30-07-2020, 16:09:46
#16
sezgin
Böylesini arayıp sövecen de işte... Savcı sora 3 tane vardı 1 tane daha ekledin diycek. Boşver.
30-07-2020, 16:09:50
#17
Misafir
Sizde ayıp etmişsiniz ama
Aslında benzinlikten benzin alanlara da araba vermeleri lazım yanında
fatihbaz
ve
Volg
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
30-07-2020, 16:09:57
#18
mrduck
konuşmanın devamı yokmu?
hocam desenize ne telefonu , nerden çıktı? ne diyecek
(sanırım n11 üzerinden başka bir satıcıdan telefon aldı, onu da siz verecektiniz sanıyor)
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler