ART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence sizi şikayet etsin hatta mahkemeye versin bunda çok ciddiyim. Sizde haksız şikayetten ve manevi olarak zarar gördüğünüze dair karşı tazminat davası açın aklı başına gelsin.

Öyle şikayet ederim aradan çıkarım demek artık kolay değil eskisi gibi,
o değilde şimdi gider n11 den 1 yıldız verip salak saçma yorum atar ekmeğimizle oynar + mağaza puanı düşer bunu da bu kafada ki adam kesin yapar. Telefon açtım suratıma kapattı.