Arkadaşlar, aldığınız hizmet ne olursa olsun bunu yapmayın lütfen.
Hizmetin harcaması x tl siz neden xx tl istiyorsunuz diye soru sorulması bana göre terbiyesizliktir.
Bu soruyu soracak isen, neden benden hizmet alıyorsun? Alma! Üstelik hizmeti alıyorsun sonra bunu soruyorsun.
Örnek Hizmet:
Avukatsız davaya katılıp dilekçe harcı 100 ₺
Avukat ile davaya katılınca dilekçe ödemesi 900 ₺
İŞİNE GELİRSE YAPARSIN, GELMEZ İSE TUTMAZSIN AVUKATI.
Ayıp ya cidden ayıp.
Bedava hizmet bekleyenler
14
●581
- 29-07-2020, 22:23:42Üyeliği durdurulduBireysel başvuruda bulunup ardından itiraz geldiği vakit ne yapacağını bilmeyen eli ayağı birbirine dolaşan kişiler genelde bu tür yaklaşımda bulunan tipler
- 29-07-2020, 22:28:50Yazacak çok şey var gerçekten...gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hizmetin sonuçlanmasına kadar engellemiyoruz, sonra çıkıp hizmet bedeli aldı kaçtı diye ağlayacaklar, hiç uğraşamamEtkenblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-07-2020, 22:29:32üyelik bilgilerinizi başka meslektaşınızla karıştırıyor olabilirim;
niye sürekli bu tarz konular açıyorsunuz, ben sormuyorum da bu tarz soru sizin onlardan farkınızı öğrenmek isteyen biri tarafından gelebilir. bence bu terbiyesizlik değil aksine öğrenilmesi gereken birşey. - 29-07-2020, 22:32:57Güzel bir bakış açısı ama bunu soruyu soranlar emin ol her şeyi biliyor.delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü bizim diğerlerinden farkımızı çözecek bir durumu yok. Aramızda Resmi kurum var ve resmi kurumda yazan fiyata siz neden bu kadar diyorsunuz ve üzerine KDV ekliyorsunuz diye soruyorlar.
Konuyu direk özet geçiyorum.
Ödenecek harç bu kadar iken neden size bu kadar vereyim ve üzerine kdv ödeyeyim diyor
Sen ne dersin buna ? @delikanli53;
- 29-07-2020, 22:58:21Selamlar @WebxGroup; O kadar güzel bir konuya değinmişsiniz ki. Elimizden geldiğince yardım yapmaya çalışıyoruz ama 1 aylık üye olmamıza rağmen ortalama günlük 5 ve üzeri ücretsiz hizmet ile karşılaşıyoruz. Ellerinize sağlık.