• 29-07-2020, 22:21:32
    #1
    Kurumsal PLUS
    Arkadaşlar, aldığınız hizmet ne olursa olsun bunu yapmayın lütfen.

    Hizmetin harcaması x tl siz neden xx tl istiyorsunuz diye soru sorulması bana göre terbiyesizliktir.
    Bu soruyu soracak isen, neden benden hizmet alıyorsun? Alma! Üstelik hizmeti alıyorsun sonra bunu soruyorsun.

    Örnek Hizmet:

    Avukatsız davaya katılıp dilekçe harcı 100 ₺
    Avukat ile davaya katılınca dilekçe ödemesi 900 ₺

    İŞİNE GELİRSE YAPARSIN, GELMEZ İSE TUTMAZSIN AVUKATI.
    Ayıp ya cidden ayıp.
  • 29-07-2020, 22:23:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bireysel başvuruda bulunup ardından itiraz geldiği vakit ne yapacağını bilmeyen eli ayağı birbirine dolaşan kişiler genelde bu tür yaklaşımda bulunan tipler
  • 29-07-2020, 22:24:06
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu tarz sorular yüz yüze soruluyorsa gülüp geçmekte , internet üzerinden soruluyorsa engelleyip geçmekte herhangi bir sakınca görmüyorum.
  • 29-07-2020, 22:28:50
    #4
    Kurumsal PLUS
    gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bireysel başvuruda bulunup ardından itiraz geldiği vakit ne yapacağını bilmeyen eli ayağı birbirine dolaşan kişiler genelde bu tür yaklaşımda bulunan tipler
    Yazacak çok şey var gerçekten...

    Etkenblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz sorular yüz yüze soruluyorsa gülüp geçmekte , internet üzerinden soruluyorsa engelleyip geçmekte herhangi bir sakınca görmüyorum.
    Hizmetin sonuçlanmasına kadar engellemiyoruz, sonra çıkıp hizmet bedeli aldı kaçtı diye ağlayacaklar, hiç uğraşamam
  • 29-07-2020, 22:29:32
    #5
    üyelik bilgilerinizi başka meslektaşınızla karıştırıyor olabilirim;

    niye sürekli bu tarz konular açıyorsunuz, ben sormuyorum da bu tarz soru sizin onlardan farkınızı öğrenmek isteyen biri tarafından gelebilir. bence bu terbiyesizlik değil aksine öğrenilmesi gereken birşey.
  • 29-07-2020, 22:31:22
    #6
    Bana da artık fenalık gelmişti böyle bedavacı, yaptığınız iş o kadar etmez vs. diyenlerden. Artık hiç uzatmadan iş yaptıracaksa bile yapmadan kısa kesiyorum muhabbeti.
  • 29-07-2020, 22:32:57
    #7
    Kurumsal PLUS
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üyelik bilgilerinizi başka meslektaşınızla karıştırıyor olabilirim;

    niye sürekli bu tarz konular açıyorsunuz, ben sormuyorum da bu tarz soru sizin onlardan farkınızı öğrenmek isteyen biri tarafından gelebilir. bence bu terbiyesizlik değil aksine öğrenilmesi gereken birşey.
    Güzel bir bakış açısı ama bunu soruyu soranlar emin ol her şeyi biliyor.

    Çünkü bizim diğerlerinden farkımızı çözecek bir durumu yok. Aramızda Resmi kurum var ve resmi kurumda yazan fiyata siz neden bu kadar diyorsunuz ve üzerine KDV ekliyorsunuz diye soruyorlar.

    Konuyu direk özet geçiyorum.

    Ödenecek harç bu kadar iken neden size bu kadar vereyim ve üzerine kdv ödeyeyim diyor Sen ne dersin buna ? @delikanli53;
  • 29-07-2020, 22:34:47
    #8
    yav geçen benim de başıma geldi düzgün düzgün istekleri saydı 500₺ dedim dalga geçti attı gruptan ahlaksız insanlar neymiş bedava yapmamı bekliyorlarmış bundan önceki kişi bedava yapmış, he babanın uşağı vardı
  • 29-07-2020, 22:58:21
    #9
    Selamlar @WebxGroup; O kadar güzel bir konuya değinmişsiniz ki. Elimizden geldiğince yardım yapmaya çalışıyoruz ama 1 aylık üye olmamıza rağmen ortalama günlük 5 ve üzeri ücretsiz hizmet ile karşılaşıyoruz. Ellerinize sağlık.