üyelik bilgilerinizi başka meslektaşınızla karıştırıyor olabilirim;
niye sürekli bu tarz konular açıyorsunuz, ben sormuyorum da bu tarz soru sizin onlardan farkınızı öğrenmek isteyen biri tarafından gelebilir. bence bu terbiyesizlik değil aksine öğrenilmesi gereken birşey.
Güzel bir bakış açısı ama bunu soruyu soranlar emin ol her şeyi biliyor.
Çünkü bizim diğerlerinden farkımızı çözecek bir durumu yok. Aramızda Resmi kurum var ve resmi kurumda yazan fiyata siz neden bu kadar diyorsunuz ve üzerine KDV ekliyorsunuz diye soruyorlar.
Konuyu direk özet geçiyorum.
Ödenecek harç bu kadar iken neden size bu kadar vereyim ve üzerine kdv ödeyeyim diyor

Sen ne dersin buna ?
@delikanli53;