Bireysel başvuruda bulunup ardından itiraz geldiği vakit ne yapacağını bilmeyen eli ayağı birbirine dolaşan kişiler genelde bu tür yaklaşımda bulunan tipler
Yazacak çok şey var gerçekten...
Bu tarz sorular yüz yüze soruluyorsa gülüp geçmekte , internet üzerinden soruluyorsa engelleyip geçmekte herhangi bir sakınca görmüyorum.
Hizmetin sonuçlanmasına kadar engellemiyoruz, sonra çıkıp hizmet bedeli aldı kaçtı diye ağlayacaklar, hiç uğraşamam