Arkadaşlar, aldığınız hizmet ne olursa olsun bunu yapmayın lütfen.
Hizmetin harcaması x tl siz neden xx tl istiyorsunuz diye soru sorulması bana göre terbiyesizliktir.
Bu soruyu soracak isen, neden benden hizmet alıyorsun? Alma! Üstelik hizmeti alıyorsun sonra bunu soruyorsun.
Örnek Hizmet:
Avukatsız davaya katılıp dilekçe harcı 100 ₺
Avukat ile davaya katılınca dilekçe ödemesi 900 ₺
İŞİNE GELİRSE YAPARSIN, GELMEZ İSE TUTMAZSIN AVUKATI.
Ayıp ya cidden ayıp.