• 27-07-2020, 19:21:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Korona bahanesiyle ülke de herşey uçtu

    Sıfır araç yerine artık 2.el araçlar talep görüyor. Hatta sıfır araç satışı durdu denebilir

    Bu arada altın fiyatları uçmuş resmen. Çeyrek 710 tl olmuş. Daha da artacak diyorlar.

    Yılbaşında 20 çeyrek almadığıma bin pişmanım
  • 27-07-2020, 20:09:03
    #2
    Sıfır araç yok diye satışı durdu. Olsa satılacak
  • 27-07-2020, 21:18:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır araç yok diye satışı durdu. Olsa satılacak
    Yok diye satışı durmadı 2.el araçların fiyatı uçtu diye satılmıyor
  • 27-07-2020, 21:23:27
    #4
    Bir ürünü alırsın, kullandıkça değer kaybeder ama biz bindikçe dağeri artıyor.

    Sıfır arabalarda 2-3 ay öteye atıyorlar pandemi sürecinde araç üretimi durmuş o yüzden araç yok. Bu da 2. el piyasasına yarıyor. Hele ki 2. dalga gelirse o zaman vay halimize.
  • 27-07-2020, 21:26:05
    #5
    Granville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok diye satışı durmadı 2.el araçların fiyatı uçtu diye satılmıyor
    Bence yanlış denklem kuruyorsunuz. 2.El araçların fiyatı çok düştü insanlar 2.el araca yöneldiği için Sıfır araçların satışı durdu deseniz anlarımda.

    2.El aracın fiyatı Sıfırdan daha pahallı oldu diyemi sıfır araçların piyasası durdu ? Bazı modellerde 3/5 ay sonraya teslim süresi veriyormuşlar .

    Milletde beklemek istemediği için 2.ele yöneldi üretim yok.
  • 27-07-2020, 21:29:57
    #6
    Granville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok diye satışı durmadı 2.el araçların fiyatı uçtu diye satılmıyor
    Hangi fiyatlar uçtu?
    2000 model hurda araba 2020 model araba ile eş değere satılıyor.
    Bayiiler 6 aydan önce araç gelmez diyor. Kapılarda kuyruk oluyor.
    Sıfır araça kredi çıkabiliyor..

    2. el aracın fiyatı uçsa sıfır niye satılmasın