Korona bahanesiyle ülke de herşey uçtu
Sıfır araç yerine artık 2.el araçlar talep görüyor. Hatta sıfır araç satışı durdu denebilir
Bu arada altın fiyatları uçmuş resmen. Çeyrek 710 tl olmuş. Daha da artacak diyorlar.
Yılbaşında 20 çeyrek almadığıma bin pişmanım