Bir ürünü alırsın, kullandıkça değer kaybeder ama biz bindikçe dağeri artıyor.
Sıfır arabalarda 2-3 ay öteye atıyorlar pandemi sürecinde araç üretimi durmuş o yüzden araç yok. Bu da 2. el piyasasına yarıyor. Hele ki 2. dalga gelirse o zaman vay halimize.