Anket Yeni tasarımımız nasıl olmuş sizce?
Toplam Katılımcı Sayısı: 39
Yeni tasarımımız nasıl olmuş sizce?
İyi
%33,33 (13 Oy)
Kötü
%12,82 (5 Oy)
Geliştirilmeli
%53,85 (21 Oy)
  • 25-07-2020, 17:23:37
    #10
    gokseleren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam güzel beğendim ama renk gerek daha fazla çok sade ve böyle bir scripte pek uymamış bu renkler. Koyu renkler de gerekiyor
    Sanırım renk hariç gerisi ok gibi.
  • 25-07-2020, 17:39:51
    #11
    Efsane olmuş dark temada nasıl durur acaba
  • 25-07-2020, 18:27:31
    #12
    Öncelikle o tasarım standartında kırmızı renk kullanmanız doğru değil diye düşünüyorum. Yani kırmızı gölgeleri kaldırmalısınız.
    Onun dışında bu standartı beğeniyorum ben şahsi olarak ama şuanda sattığınız scriptin tasarımı bu standarttan daha güzel diyebilirim. Bence hiç bozmayın yada başka bir paket olarak satışa çıkartın bunu çünkü yazık edersiniz.
  • 25-07-2020, 20:09:23
    #13
    Kategori Moderatörü
    Bazı yerlerde gradient kullanılmış, tek renk kullanımının neumorhphism'de daha etkili olduğunu düşünüyorum.
    Ayrıca gölgeler biraz daha yumuşatılabilir, renkli gölgeleri özellikle daha fazla yaymanızda fayda var.
    Ancak bu yeni trend henüz UI'da tam oturmadı, deneysel işler yapılıyor ama gerçek bir projede görmek hem sevindirdi hem "acaba?" dememe sebep oldu
    Gelen yorumlardan da, henüz bu tarza hazır olmadığımızı fark edebilirsiniz
  • 25-07-2020, 20:34:14
    #14
    demo yazısı güzel duruyor onun dışında sürekli bir orantısızılık var renk kullanımı kutu kenarları vss. çok aşırı kullanılmış
  • 25-07-2020, 20:55:10
    #15
    Neumorphism tasarımları bir tek ben mi sevmiyorum
  • 27-07-2020, 02:46:41
    #16
    Sitenin bitmiş halini merak ediyorum birde arkadaşın dedigi gibi dark teması nasıl olur