Yeni tasarımımız nasıl olmuş sizce?
CanKzlsn,
creatic,
dexongraphic,
emresari,
erdogan_gunakin,
hocamdesem,
jjoker1221,
Lelathion,
Ni-Osman,
RamazanYesilmen,
selcukcetiner,
serudigital,
Thor11
Geliştirilmeli
%53,85 (21 Oy)
Anilkaya41,
constantine38,
drmed,
FrknYLMZ,
gokseleren,
GrafikLazim,
Hakaco_01,
HEGEL,
inndirim,
ismaildondu,
J0kerr,
MassiveTR,
misal,
myurtcu,
OSLO,
RoxiRox,
Sazlon,
serLife,
seyfooksck,
Tllgl,
TuorElanesse