Öncelikle o tasarım standartında kırmızı renk kullanmanız doğru değil diye düşünüyorum. Yani kırmızı gölgeleri kaldırmalısınız.
Onun dışında bu standartı beğeniyorum ben şahsi olarak ama şuanda sattığınız scriptin tasarımı bu standarttan daha güzel diyebilirim. Bence hiç bozmayın yada başka bir paket olarak satışa çıkartın bunu çünkü yazık edersiniz.